maandag 9 juni 2014

the other woman


Hilarisch. Dat is het eerste woord wat bij me opkomt nu ik deze geweldige film heb gezien.

De film 'The Other Woman' gaat over 3 vrouwen die allemaal één ding gemeen hebben: ze hebben dezelfde minnaar. Carly (Cameron Diaz), is een business-vrouw en heeft -denkt ze- alle touwtjes in eigen handen. click for larger (if applicable)
Tot ze erachter komt dat haar BF getrouwd is. Ze legt zich erbij neer, maar is er niet op voorbereidt dat zijn vrouw haar komt opzoeken. Kate (Leslie Mann) click for larger (if applicable)

is Carly achtervolgd en zoekt hulp nadat ze er ook achter is gekomen dat haar man vreemd gaat. Als de twee meiden horen dat Mark (Nikolaj Coster-Waldu)
 click for larger (if applicable)

nog een vriendin heeft, Amber (Kate Upton),
 click for larger (if applicable)

worden de drie meiden op onvoorstelbare wijze vriendinnen. 

Met hulp van Phil (Taylor Kinney), Kate's broer,
 click for larger (if applicable)
en een beetje van Lydia (Nicki Minja), Carly's collega,
click for larger (if applicable)
zijn ze vastberaden om Mark op zijn plaat te zetten. 

Dit is denk ik de beste romkom (romantische komedie) die ik ooit heb gezien. De grootste metafoor van deze film is humor, en hoe! Toen we in de bios zaten, hoorde ik de hele zaal lachen. Natuurlijk speelt ook romantiek een belangrijke rol.
Dit is zeker een aanrader!
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten