vrijdag 6 juni 2014

3 nieuwe zomeralbums

Zomer is de tijd van zon, zee, relaxen en daar hoort natuurlijk goede muziek bij. Deze zomer/lente komen er drie nieuwe albums van een van mijn favo artiesten uit. Namelijk een nieuw langverwacht album van Coldplay, het tweede album van Ed Sheeran en een geweldig nieuw album van Jason Mraz. 



Ghost Stories
Coldplay maakt nu een gigantische comeback mee. Want een paar jaar gelden gaf Colplay aan dat ze een break zouden nemen en later weer terug zouden komen met nieuwe muziek. En die tijd is nu aangebroken. Nadat Coldplay de titelsong van the Hunger games had gemaakt proberen ze de wereld te veroveren met hun nieuwe album Ghost Stories, met de bekende nummers 'Magic' en 'Sky full of stars'. Ik ben altijd al fan geweest van Coldplay met hun legendarische nummers, ik ben dan ook erg benieuwd naar de rest van hun nieuwe cd. Ghost Stories is uit vanaf 19 mei, je kan hem dus nu scoren.


X
Het tweede album van Ed Sheeran heet X en is een origineel vervolg op zijn vorige album +. Het album + had vooral een lieve sfeer, maar na het horen van zijn nieuwe single 'Sing' komt er wat meer pit in zijn muziek. Ik ben benieuwd of de rest van het album even goed gekruid is. Je kan dit album kopen vanaf 20 juni.





















Yes
Jason Mraz gaat steeds meer de singer songwriter richting op met zijn nummers. De liedjes zijn super catchy en ik kan het meestal niet laten om mee te neuriƫn (of keihard meezingen) met bijvoorbeeld 'Love someone' of 'Hello, You beautiful thing'. Ik ben gek op Jasons muziekstijl en ik ben ook erg benieuwd naar zijn nieuwe album, dit ligt in de winkels vanaf 15 juli.





















Welk album lijkt jou het leukste? Of weten jullie nog andere nieuwe summeralbums? Laat het weten in de reacties.

Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten