vrijdag 23 mei 2014

What to do na het examen?

Yeah eindelijk zijn mijn examens afgelopen! Na twee zware weken eindeloze toetsen maken heb ik het overleefd (grapje, het viel wel mee ;) ). Nu staat er een geweldige vakantie voor de deur. Om er voor te zorgen dat ik me niet ga vervelen (wat op zich al erg moeilijk is in dit weer) heb ik een list gemaakt van de dingen die ik absoluut wil doen in de vakantie. 


1. Meer bloggen
Sorry guys, de laatste berichten waren allemaal van Esther omdat ik druk bezig was met mijn examen. Maar ik ben terug, en nu ga ik meer bloggen dan ik ooit heb gedaan.

2. Heel veel fietsen
Nu ik niet meer naar school hoef te fietsen gaat mijn fietsconditie hard achteruit. Maar gelukkig ben ik gek op fietsen en nu ik klaar ben met school heb ik extra veel zin om veel te fietsen.

3. Shoppen
Tja, dit kan gewoon niet ontbreken in een goede vakantie.


4. Workaholic worden
Mijn shoppingsgeld moet ook ergens vandaan komen, gelukkig heb ik sinds kort een baantje bij de Dirk met een paar superleuke mensen.

5. Party plannen
Nadat iedereen geslaagd is komen duizenden examenfeestjes. En rond de uitslag word ik ook 16 (yee) en dat moet natuurlijk groot gevierd worden.

6. Filmlijstje afwerken en naar de bios gaan.
Ik heb nog een gigantische lijst met films die ik nog een keer graag wil zien, dit is de perfecte timing om daar aan te werken. En in de zomer komen er ook super veel leuke films uit die ik niet wil missen.


7. Creatief bezig zijn
Ik heb heel veel leuke creatieve ideetjes die ik nu goed kan uitwerken, en natuurlijk ga ik daar ook nog een keer over bloggen. 


8. Mijn bureau tafel een make over geven
Mijn bureau was een paar jaar geleden nog mooi egaal, maar nu is het super lelijk geworden door nagellakremover die ik regelmatig laat vallen en andere rotzooi. Nu heb ik de tijd om hem een mooie make over te geven.


9. Gezonder leven
Zomer is natuurlijk de tijd van veel ijs en bbq, maar dat is lang niet altijd gezond. Daarom wil ik het ook de tijd van salades, muslie en water maken.

10. Kamperen met friends en andere leuke friends dingen doen.
Het leuke van deze extra lange zomervakantie is dat alle schoolfriends ook al vakantie hebben. We gaan er samen een vakantie van maken om nooit meer te vergeten. ;)


Dit was mijn top 10 van dingen die ik deze vakantie nog wil doen.Ik ben benieuwd wat jullie nog gaan doen in de vakantie, laat het weten in je reactie! ;)

Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten