zaterdag 17 mei 2014

leuke covers



 Je ziet ze wel vaker op youtube: covers. Vandaag wil ik een paar favorieten laten zien.

Maneater van Nelly Furtado, door beccarr11 en Tim H.
Misschien is deze cover niet helemaal zuiver, maar ik vind het wel een leuke variatie op het originele liedje!

Tennis Court van Lorde, door iwantaltitude
Dit is zeker weten mijn favoriete cover van dit liedje. Ik vind dat ze echt een hele mooie stem heeft! Deze cover vind ik ook gelijk de mooiste die ze heeft gemaakt. 

I won't give up van Jason Mraz, door Jayesslee. Deze twee meiden maken echt geweldige covers.
Ik ben enorm fan van Jason Mraz, dus toen ik zag dat ze een liedje van hem hadden gecoverd, wou ik 'm gelijk zien. Ik vind deze versie van 'I won't give up' heel mooi, zeker de bridge.

Everybody's got somebody but me van Hunter Hayes, door Kina Grannis. Ik vind de manier waarop ze het liedje heeft gezongen heel leuk. Niet alleen met haar stem, maar ook met haar handen.

Dit waren alle covers die ik wilde laten zien.
Q: Wat vind jij echt een te gekke cover?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten