woensdag 14 mei 2014

must haves summer

De zomer komt er aan en de winkels liggen al vol met leuke zomer artikelen. Dit artikel gaat over de dingen die ik nog op mijn wish list heb staan. Dit zijn niet perse allemaal zomer artikelen, maar de meeste wel.


deze superleuke flaphoed
Ik weet niet of het echt een naam heeft, maar ik vind ze wel geweldig leuk! Ik heb deze zwarte met de dikke rand gezien bij H&M, voor 17,95 euro.
Online zijn ze wat goedkoper (12 euro), maar dan moet je ze wel laten verzenden, en dat kost meestal ook wat geld.


essie zomer nagellak
Ik ben enorm fan van essie, omdat ik ook vaak essie, of 'es' wordt genoemd. Maar ik heb nog geen een potje van dit merk. Het ligt aan de prijs. Ik vind 9,99 euro namelijk wel een beetje veel. Tóch zou ik het leuk vinden om er voor deze zomer één of twee aan te schaffen. Het merk 'essie' is in zowel alle drogisterijen verkrijgbaar.
essie zomercollectie

bovenarm armband
Deze armbanden die je in plaats van om je pols, om je bovenarm draagt, worden ook steeds populairder. Ik heb een beetje zitten zoeken naar een leuke, en het viel me op dat er erg veel armbanden met een slang zijn. Hier ben ik nou niet zo'n fan van. Ik zoek eerder iets subtiels, dit blad sprak me erg aan, maar ik zag er ook een met hele fijne kettinkjes.

Een oorbel over je hele oor
Dit leek me ook wel cool. Alleen het nadeel hiervan is dat de oorbellen vaak erg overdreven worden. Hier een paar voorbeelden.


Gelukkig zaten er ook wat minder opvallende bij, zoals deze vleugel, en deze gekko (hij is zo schattig!). Het is daarbij ook lastig te zeggen of je meerdere gaatjes hiervoor nodig hebt. Ik ben nog uit aan het vogelen of dat hoeft.


een geurkaars met zomergeuren
Ik ben een tijdje helemaal gek geweest van geurkaarsen (in de winter). Nu is dat minder geworden, maar ik laat af en toe mijn fijnste geurkaarsen wel eens branden. Nu is het zo dat ik bijna alleen maar geurkaarsen voor de winter heb. Ik zou het ook erg leuk vinden om een heerlijke geurkaars te vinden, met echte zomergeuren. Denk aan: sinaasappel, aardbei (hier houd ik niet zo van), mandarijn, ananas (als die bestaat), peer, bloemen, etc..



Maxi rok
Ik denk dat wel 'm zo onderhand allemaal wel kennen: de maxi rok! Ik ben hier echt enorm fan van. Ik heb er al een gekocht, maar ik wou 'm er nog wel bij zetten.
Je hebt maxi rokken in alle soorten en maten. Van een strakke bloementint, tot een zwarte, zwierige rok. En het leuke is, dat het met heel veel te combineren is!






Een ronde zonnebril
Je ziet ze wel vaker voorbij komen: de hippie zonnebrillen. In Dit eerdere artikel is te zien welke zonnebril bij jou past. Omdat ik een nogal hoekige kaaklijn heb, past deze ronde bril goed bij mijn gezicht. Ik heb gekozen voor een iets minder opvallend model, want het is nog steeds een gewaagde keuze.

Nogmaals: dit zijn mijn eigen voorkeuren, dus dit is een persoonlijk bericht. Draag vooral wat je zelf leuk vind, er zijn genoeg keuzes!
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten