vrijdag 2 mei 2014

simpele DIY's


 Vandaag wil ik een paar simpele DIY's laten zien die in mijn kamer staan. Ik zal erbij zeggen hoe je ze kunt maken, maar ik denk dat de foto's het meeste werk doen daarvoor.



DIY 1: A box of memories

Als je een doosje over hebt, kun je dat gebruiken als een herinneringen-doosje!
Het maakt natuurlijk niet uit wat je erin doet. Als het maar iets van waarde voor jou heeft.










DIY 2: Een schelpenpot

Dit is ongeveer hetzelfde als 'A box of memories', maar dan voor schelpen! Altijd als we naar een strand gaan, vind ik het leuk om iets van het strand mee te nemen. Dit zijn ook weer herinneringen aan leuke momenten.



DIY 3: beschilderd glas

 Dit is ook iets heel persoonlijks. Je kunt het heel goed als cadeau aan iemand geven!
 Bij deze foto's denk je misschien: 'Dat is veel te moeilijk voor mij!' Maar dat maakt helemaal niet uit. Je mag hier helemaal vrij in zijn over wat je gaat maken.

Je kunt het gebruiken om iets in te zetten, zoals ik heb gedaan, maar het is ook heel leuk om er een kaarsje in te zetten!




DIY 4: Een geurtje op je kamer


Hiervoor heb je nodig:
-geurige bloemen
-een zakje
-een touwtje

Je doet de bloemetjes in het zakje en je hangt het ergens op in je kamer. Ik heb hiervoor lavendel gebruikt, omdat wij in de voortuin bossen lavendel hebben staan.
Het ruikt erg lekker en het ziet er ook nog eens schattig uit.










Dit zijn alle DIY's die ik in mijn kamer heb staan. 
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten