donderdag 1 mei 2014

galaxy nails


Ik wilde weer eens iets nieuws proberen op m'n nagels, en toen zag ik deze galaxy-look voorbij komen. Ik ben blij dat het zo goed heeft uitgepakt, beter dan ik van tevoren had verwacht! Maar goed, wil je weten hoe ik dit heb gedaan?

wat heb je nodig?

























-sponsje
-basecoat
-topcoat (hoeft niet persé)
-glitter
-zwart
-roze
-donkerblauw
-groen/blauw (hiervoor kan je ook lichtblauw of lichtgroen gebruiken)
-paars

stap 1:
Doe de basecoat op. Dit is een belangrijke stap, want als je eerst zwarte nagellak op je nagels doet, heb je een grote kans dat je nagels een beetje geel worden. Ik gebruik hier de basecoat van Paris memories.

stap 2:
Doe de zwarte nagellak op. Hier gebruik ik een zwarte nagellak van de Hema. (nummer 851)

stap 3:
Doe wat donkerblauwe nagellak op je sponsje en dep dat op je nagels. Het is niet de bedoeling dat je je hele nagel hiermee bedekt, alleen een stukje van je nagel. Ik gebruik hier een donkerblauwe nagellak van essence (miss universe, 147)

stap 4:
Doe hetzelfde met de roze nagellak. Ik gebruik hier een lichtroze nagellak van da.

stap 5:
En met de paarse nagellak. Hier gebruik ik een donkerpaarse nagellak van Paris memories (nummer 228).

stap 6:
En met de groen/blauwe nagellak. hier gebruik ik een groene nagellak van de claire's (nummer 115).

stap 7:
Doe nu de glitter nagellak over je hele nagel. Hier gebruik ik een glitter nagellak van Paris memories (nummer 251).

stap 8:
Zorg met een wattenstaafje en nagellak remover ervoor dat alle nagellak alleen op je nagels zit.

stap 9:
Doe een topcoat over je nagels heen, zodat de glitter niet snel weggaat en alles langer blijft zitten.

Klaar!!


Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten