zaterdag 3 mei 2014

nagellak maken!

In mijn bakje met oogschaduw vond ik een kleurtje dat helemaal verkruimeld was. Dat vond ik wel jammer, want het is een hele mooie kleur. Toen vond ik op internet hoe je van oogschaduw nagellak kan maken! Ik wou het gelijk uitproberen, en het is goed gelukt! Zie hier hoe je te werk moet gaan.

stap 1: Kies een topcoat en een kleur oogschaduw die je hiervoor wilt gebruiken.
stap 2: Pak een bakje (ik had een deksel van aardabeienjam hiervoor gebruikt) en doe de nagellak daar in. Zorg er wel voor dat de omgeving niet te koud is, daardoor kan de nagellak snel gaan opdrogen.
stap 3: Doe ook de oogschaduw in het bakje en mix het totdat er geen klontjes meer in zitten.
stap 4: Giet alles nu voorzichtig terug in het potje.
stap 5: Als de nagellak nog te waterig is, kan je ook nog wat oogschaduw bij de nagellak doen en dan alles door elkaar schudden (deze methode werkte bij mij beter).
Klaar!
Hiernaast zie je het resultaat. Ik ben er erg blij mee, want al na één laagje dekt de nagellak erg goed. Ik vind de kleur ook heel mooi, maar dat ligt natuurlijk aan welke oogschaduw je gebruikt.

Het enige minpuntje is dat je even moet schudden als je de nagellak op wilt doen.






Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten