maandag 7 april 2014

Sister bff

Hallo allemaal, ik weet het ik ben heeel lang niet online geweest. Ik was gewoon druk met school en met een schrijfmarathon (dat komt hopelijk ook weer terug in een ander artikel) en ik was gewoon te lui om er iets aan te doen. Maar gelukkig ben ik er weer. En ik zit bomvol goede ideetjes om over te bloggen.
En dit keer doe ik het niet alleen, vanaf doe ik mijn blog samen met mijn little sister.



Naast zusjes zijn we ook nog super goede vriendinnen. We kunnen echt (bijna) alles met elkaar bespreken. We hebben ook nog een broertje waar we ook heel close mee zijn. Maar ik denk niet dat hij mee wil doen aan dit blog.

Maar goed, hiermee introduceer ik ons nieuwe redactielid: Esther (13 jaar)

Hallo mensen! Ik ben net voorgesteld en ik heb er eigenlijk best wel zin! Ten eerste vind ik het superleuk om verhaaltjes te schrijven en aan een leuke lay-out te werken. Ik werk ook aan een tijdschrift voor school, dat is echt heel leuk! (http://www.jilster.nl/) Ten tweede omdat het weer eens wat anders is. Ik zit niet op een sport, dat werd iets te druk voor mij. Ik speel blokfluit, nu ongeveer 5 jaar, dus al op een redelijk hoog niveau. Ik heb ook al een paar ideetjes op voorraad liggen, dus dat gaat helemaal goed komen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten