zaterdag 19 april 2014

School Art

Wij (Es en Lisse), vinden het superleuk om creatief bezig te zijn. Ook op tijden wanneer dat niet zo handig is; zoals school bijvoorbeeld. Maar ja, school is nou eenmaal saai, dus is tekenen nog best een mooie manier om saaie lessen mee te doden. Hier kan je al onze tekeningen en stuff vinden die we gemaakt hebben in saaie schooluurtjes.




Nummer Fireflies - Owl City


Sinds een jaar is Esther echt helemaal gek op graffiti, dit oefent ze ook regelmatig in haar agenda. Meestal maakt ze het helemaal af met vrolijke kleuren die bij haar teksten passen:


Dit is een quote van Imagine dragons van het nummer 'Rocks'. Het leuke is dat deze beat ook letterlijk zo wordt uitgesproken in het liedje. :)


 Yep dit is ook van Imagine Dragons -On top of the world


-Easy-


-Cake is delicious-

Zelf teken ik niet zo veel graffitie. Ik ben wel gek op ogen tekenen of gewoon leuke dingetjes die in me opkomen:

Mensen die naar het grafisch lyceum gaan kennen dit plaatje misschien wel. Ik vond het zo leuk dat ik het tijdens een saaie wiskundeles heb nagemaakt. :)

-eyes-


Geinspireerd op het boek De Boodschapper, van Markus Zusak.





Naast kleine tekeningetjes zitten onze boeken en etuis ook helemaal onder met quotes en tekeningen.
Dit is Esthers aardrijkskunde boek met continenten:



 En mijn godsdienstboek met de lyrics van Hey now van Martin Solveig:


En tot slot onze etuis met ons eigen woord: 


-Es-


-Lisse-

Ilse






Geen opmerkingen:

Een reactie posten