donderdag 17 april 2014

things I want to do...

Het is bijna meivakantie (of voorjaarsvakantie, hoe je het maar wilt noemen,) en ik zat te denken wat ik dan allemaal wil gaan doen. Ik heb wel leuke dingen afgesproken met vriendinnen en neefjes en nichtjes, maar ik wil ook wel een keer gewoon iets lekker op mezelf doen.


Ik houd ervan om dingen op mijn manier te doen. en dat lukt gewoon het best als ik ze alleen doe. Natuurlijk vind ik het hartstikke leuk om met andere mensen iets te doen, en ik ben ook wel sociaal, maar ik gun mezelf vaak ook veel tijd. Dus daarom heb ik een lijstje gemaakt met dingen die ik deze vakantie op mezelf wil gaan doen.

1. Veel boeken lezen.
Deze spreekt voor zich. Ik houd heel erg van lezen, en ik vind het ook heerlijk als ik gewoon zonder stres of ander gedoe een heel stuk kan lezen. Het liefst 's ochtends, in het zonnetje, op m'n balkonnetje. Dan is het nog wel koud, maar ik trek gewoon een trui aan en ga lekker in de ochtendgeur liggen lezen.

2. Een bruisbal uitproberen.
Ik heb deze dingen al een paar keer voorbij zien komen bij andere bloggers, en ik ben er eigenlijk heel erg benieuwd naar! Jammer genoeg hebben wij geen bad, maar je kan het natuurlijk ook gewoon in een  voetenbadje gebruiken.
bruisbal




















3. Er zelf op uit gaan met de fiets en camera.
Ik denk dat ik dit heel leuk zal vinden. Om gewoon op m'n fiets te stappen en als ik iets zie dat ik even moet fotograferen, dan schiet ik een paar fotootjes. Ik houd ook erg van foto's maken en het lijkt mij ook heel gaaf om daarvan je beroep te maken.

4. bellen blazen.
Hier ben ik echt dol op! Al klinkt het wat kinderachtig, ik vind bellen blazen echt heel mooi! Vooral als het zonnetje er dan nog op schijnt.

5. Een nieuwe band/zanger/zangeres ontdekken.
Ik heb heel veel vaste zangers en bands en zangeressen. Bijvoorbeeld Jason Mraz, Coldplay, Caro Emerald, etc.. Maar ik ben van plan om gewoon een paar mensen te ontdekken die ook heel erg gave muziek maken!

6. Joggen.
Dit doe ik elke zaterdagochtend. Om goed de dag te beginnen (anders is mijn halve zaterdag al weer voorbij), maar ook om fit te blijven. Ik doe namelijk geen andere sport. Ik heb wel op handbal gezeten, maar ik merkte dat dat mij best wel uitputte, en mijn week was daardoor gewoon veel drukker. Maar goed, ik jog dus elke zaterdag, maar aangezien ik nu meer vrije tijd heb, ben ik van plan om het ook op woensdagochtend te gaan doen!

7. Recepten uitproberen.
Ik houd ook van bakken. Meestal gebruik ik dan zo'n cake-mix pak, maar ik wil nu gewoon een recept van internet plukken,en kijken wat er uit komt!

Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten