maandag 14 april 2014

Lente nagellakjes


Het wordt steeds warmer, het zonnetje komt steeds vaker door de wolken heen kijken en we mogen weer allemaal vrolijke kleurtjes dragen! Daar wordt toch iedereen blij van? Ik laat hier even mijn nagellak- lentekleurtjes zien. Veel plezier met lezen!




We gaan even van links naar rechts.


Dit is de Paris memories nail polish, nummer 204. Het is een heel lichte beige kleur, waar ook nog een vleugje lichtroze bij zit. Hij is heel licht, maar dekt jammer genoeg niet goed. Dat komt doordat de nagellak te waterig is. Ik zou dit nagellakje als cijfer van 1 tot 10 een 5 geven, omdat het een waterige substantie is, maar ik de beige nude kleur wel erg mooi vind.


Dit is een geel lakje van de hema, nummer 701. Alhoewel het wat streperig lakt, ben ik hier niet ontevreden over. Ik houd van de felle, opvallende kleur! Het is leuk dat lichte kleurtjes ook op kunnen vallen, want van bijvoorbeeld felle, donkerrode kleuren ben ik niet zo'n fan. als een cijfer van 1 tot 10 geef ik het een 8. Een 6 voor de substantie, een 9 voor de kleur.


Nog zo'n fel kleurtje! Dit is een oranje van miss sporty, nummer 452. Eigenlijk vind ik deze meer voor de zomer, maar nu zal ik 'm ook al gaan dragen. Het kleurtje is feller dan ik van tevoren dacht. In het potje ziet het eruit als een zachte, oranje kleur, met een klein beetje roze. Maar op mijn nagels is het echt knaloranje! Deze lakt ook niet zo heel goed, maar dat kan ook aan mijn potje liggen, want ik heb deze al best wel lang. Als cijfer geef ik het een 7. De substantie is oké, de kleur net iets te fel voor mij. Ik had de zachtoranje kleur  mooier gevonden.


Dit is een lichtgroen kleurtje van essence, nummer 146. Dit is denk ik mijn favoriet van mijn lentekleuren. Eigenlijk houd ik meer van roze, of beige kleurtjes. Maar sinds ik dit lakje heb, ben ik helemaal weg van mintgroene kleurtjes! De substantie is niet streperig, de kleur is heel, licht groen. Tenminste, ik ben er nog niet uit of ik het groen of blauw noem, maar in het potje ziet het er meer groen uit, dus laat ik het daar maar bij. Als cijfer geef ik het een welverdiende 10.


Eigenlijk heb ik alleen budget lakjes, behalve deze dan. Dit is een mooie, lichtpaarse kleur van herome. Deze heeft geen nummer, maar een naam, wat ik veel leuker vind. Hij heet Rabat. Ik heb deze niet zelf gekocht, maar een keer gewonnen bij een prijsvraag. Toen wist ik natuurlijk niet wat voor kleur ik opgestuurd zou krijgen, maar als ik dat had mogen beslissen, had ik geen paars genomen. Ik houd eigenlijk niet zo van de kleur paars. Niet op kleding, oogschaduw of nagellak. Maar, zoals jullie misschien wel weten is het merk herome wel erg goed. En dat merkte ik ook wel. Zoals je kan zien, zijn er gen streepjes te vinden, en het is ook vrij makkelijk egaal aan te brengen. Als cijfer geef ik deze een 8, omdat ik meer dan tevreden ben met de substantie.


En als laatste een nagellakje van paris memories, nummer 208. Jammer genoeg is deze substantie ook niet geweldig. Het is best wel streperig. Maar voor de rest vind ik het een gewone, mooie kleur. Heel lichtroze, met een heel klein beetje glitter erin. Het zit eigenlijk zo'n beetje tegen het girly-roze aan, maar ik vind 'm mooi. Ik geef deze als cijfer van 1 tot 10 een 7.



Nou, dit waren ze alle 6, ik hoop dat het een beetje leuk was om te lezen! Groetjes, Esther.
Ps: De 6e en 7e foto kreeg ik niet goed gekanteld, het programma werkte niet mee :(, sorry daarvoor.

1 opmerking: