dinsdag 15 april 2014

Love Runs Out - Onerepublic

Yes, eindelijk is de lang verwachte single van One Republic uit! Je kan ze misschien herkennen aan eerdere hits, zoals 'Counting stars', 'Secrets' of 'All the right moves'. Hun nieuwe nummer 'Love Runs Out' is sinds gisteren uit, en ik ben er echt helemaal gek op. :)









Gisterenavond heb ik het vlak voordat ik ging slapen voor het eerst geluisterd. Ik lag letterlijk helemaal te swingen in mijn bed en natuurlijk kon ik toen niet meer slapen omdat ik het liedje de hele nacht in mijn hoofd had. Dit is voor mij gewoon echt zo'n liedje dat je duizend keer kan luisteren zonder het zat te worden (oké, uiteindelijk word ik het wel zat, maar nu nog lang niet).

Maar hier is het liedje, zodat jullie tenminste weten waar ik het over heb:


Het was eerst de bedoeling dat dit het eerste nummer van hun nieuwe album 'Native' zou worden. Maar uiteindelijk werd 'Counting stars' het begin nummer van dit album. Tijdens een concert (in Amsterdam, yeah, we staan weer op de kaart :) ) zei de band dat dit nummer nog niet goed genoeg was voor de cd. Gelukkig hebben ze tijdens hun concert wel een voorproefje gegeven. En nu de audioversie uit is kunnen we het zo vaak luisteren als we zelf willen. Alleen moeten we nog wachten op het bijhorende clipje. 


One Republic vind ik ook persoonlijk een van de beste artiesten. Het wordt omschreven als poprock of alternatieve rock (dat is zeg maar muziek die moeilijk in een hokje te stoppen zijn, het is namelijk wel een beetje rock, maar lang geen 'rock en roll')

Als je wilt meezingen met Love Runs Out kan je hier je lyrics vinden.
Als je meer van One Republic wilt horen klik dan hier
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten