dinsdag 4 maart 2014

glimlach virus :)

Hier een berichtje om je dag vrolijk te beginnen! (Als je dit 's ochtends leest dan... Zo niet dan kan je alsnog vrolijk verder gaan J)

Een glimlach
Een glimlach is besmettelijk en veel meer 
waard dan poen,
toen iemand naar mij glimlachte ging ik het 
vanzelf ook doen. 
Ik ging verder, liep de hoek om en 
iemand zag mijn lach,
toen hij ging lachen, dacht ik: fijn dat ik
besmetten mag!
Ik peinsde en besefte toen: een glimlach
om je mond,
zo eentje als die van mij, die kan de 
wereld rond!
Komt er een glimlach bij je op, verberg
hem dan toch niet,
zorg dat de wereld wordt besmet en 
iedereen geniet!

Een positief begin van de dag, een sprankje vrolijkheid die de wereld wordt ingestuurd. Er is niets mooiers dan dat toch?
Naast de glimlach heb je natuurlijk ook nog de aanstekelijke schaterlach. 
To do stuff: Bezorg iemand vandaag een schaterlach!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten