maandag 3 februari 2014

Lisztomania - a need to listen to music al the time

Tentamuuuh... :( Tentamen weken staan echt hoog in het lijstje van de meest saaie weken ever. Maar er is ook goed nieuws; het is (voorlopig) weer voorbij.

Het leren van de toetsen is al erg, maar weet je wat echt verschrikkelijk is? Als je je niet kan concentreren tijdens tentamen, bijvoorbeeld doordat je een liedje in je hoofd hebt. Dat heb ik echt altijd. Op de meest ongepaste tijden zit ik met een liedje in je hoofd.

Ik ben namelijk een beetje verslaafd aan muziek. Ik hoor muziek als wekker, op de fiets, pauze, thuis, 's avonds (uit verveling). Volgens mij zijn dit typische kenmerken van Lisztomania - a need to listen to music al the time.


A need to listen to music all the time



Meestal luister ik naar pop, jazz, iets tegen (alternatieve) rock aan, of wat anders in die richting. Muziek vult mijn emoties aan net als in een film. Als alles goed gaat zet je vrolijke muziek aan of in een verdrietige emotie zet je dramatische muziek aan. Thuis is onze favo zanger Jason Mraz, zijn cd -We sing, we dance we steal things- luisteren we altijd en het verveeld (bijna) nooit! 
Jason Mraz zingt een soort pop & jazz door elkaar. Maar dat is dus onze familie muziek.

Zelf ben ik helemaal gek op bandjes. Hier is mijn top 10 van bandjes:
1.  Bastille
2.  Imanigne dragons
3.  One republic
4.  Coldplay
5.  Daft Punk
6.  Maroon 5
7.  Owl City
8.  Fun
9.  The Script
10. Train

Dit zijn al mijn favo artiesten:
-Love it!!!- :)



Nou, ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld van mijn muziekstijl hebben. Ik ben super benieuwd naar jullie stijl, laat het weten in de reacties!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten